2656PORT

Persoonsgegevens van Nedap Ons naar AFAS CRM

Maak jij gebruik van de CRM-oplossing van AFAS? Als dat zo is kan je nu je CRM automatisch laten vullen met alle relevante contactinformatie uit Nedap Ons; cliënten, contactpersonen van cliënten, verbanden, locaties en zorgopnames. Zo ben je in AFAS altijd up-to-date en voorkom je dubbele invoer. Handig hè?

Alles op 1 plek bijhouden

Stel er is een uitbraak van bijvoorbeeld kinkhoest of de mazelen op een specifieke zorglocatie. Met één druk op de knop selecteer je dan de juiste personen (cliënten en de bijbehorende contactpersonen) om ze tegelijkertijd te informeren met een brief of mail. Of je wil bijvoorbeeld een groep mensen aanschrijven, die allemaal op een specifieke dag op een locatie waren. Met de connectie tussen Nedap Ons en AFAS die met 2656PORT ontstaat, kun je deze groep eenvoudig selecteren en in één keer een mailing sturen. Of stel dat er een brandoefening aankomt, of er zijn schilders waardoor bezoekers tijdelijk ergens anders moeten parkeren: met 2656PORT voorzie je de juiste groep eenvoudig van belangrijke informatie.

Verbanden inzichtelijk

De veelheid aan informatie die aanwezig is binnen een zorgorganisatie vraagt om het laagdrempelige integraal elektronisch cliëntendossier van Nedap Ons. Alle benodigde CRM- gegevens, zoals de contactgegevens van de cliënt, de contactpersonen rondom de cliënt, maar ook de ondersteunende organisaties zoals stichtingen en curatoren worden in de juiste verbanden in Nedap Ons vastgelegd. Het mooie is dat je met onze oplossing de informatie over de verbanden ook in AFAS CRM kunt gebruiken. Bijvoorbeeld voor een mailing over een veranderde samenwerking tussen de zorgorganisatie en een stichting. Je selecteert dan eenvoudig alle cliënten (en de daarbij behorende contactpersonen) die verbonden zijn aan die specifieke stichting. Een fluitje van een cent!

Alle informatie van contactpersonen automatisch van Nedap Ons naar AFAS CRM doorzetten? Dat is pas slimme automatisering!